خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
حجت الاسلام معبودی گفت: امروز در بیانیه گام دوم انقلاب این نکته مبین است که ما در راستای ظهور فقط یک گام برداشته ایم و نیازمند گام‌های قوی تر در این مسیر هستیم. لذا باید با اراده های قوی حول محور ولایت، متحدانه و بصیرانه بچرخیم.
کد خبر: ۹۵۳۰۴۱۱
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

 

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز آئین افتتاح کارگاه توانمندسازی هادیان سیاسی منطقه‌ای و رسانه، با حضور نمایندگان استان های گیلان، زنجان و قزوین در سالن شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سید الشهدا(ع) بیان کرد: ائمه(ع) چند ویژگی خاص داشتند که آنها را متمایز می کرد. یکی از این ویژگی ها وحدت میان آنها بود. همچنین آنها انسان های بصیری بودند.

وی گفت: در کنار وحدت و بصیرت و اراده، انسان می توان. به موفقیت و پیشرفت دست یابد. امیرالمومنین می فرماید؛ گمان نکنید که گذشتگان دچار امتحان و بلا نبودند.‌ شعب ابی طالب و سختی هایی که آن روزها بر مسلمانان وارد میشد صحنه ای از همین امتحان الهی در گذشته است.‌ همچنین ایشان می فرماید گمان نکنید آنانکه به جایگاهی رسیدند مورد آزمون الهی نبودند بلکه آنها نیز در شرایط سخت آزمون الهی قرار گرفتند. 

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: یاران اباعبدالله(ع) کم بودند اما پیروز میدان بودند چرا که همراه امام زمان خود بودند. اراده امام‌حسین(ع) اراده آنها بود و با بصیرتی که داشتند به ندای امام زمان خود لبیک گفتند. اگر این عوامل «وحدت و بصیرت و اراده الهی» که از ابتدای انقلاب اسلامی در ما وجود داشت امروز نیز بر قوت خود باقی بماند، بی شک مسیرهای سخت پیش رو را با همان توان و قدرت طی خواهیم کرد. رویش های انقلاب زیاد بوده چرا که ما با وحدت، بصیرت خود را از ولایت و ولی امر خود آموخته ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: دشمن از ابتدای انقلاب در زمینه همین مولفه ها فعالیت های زیادی داشته و به دنبال این است که وحدت ملی را از بین برده، بصیرت ملت ایران را خاموش کرده و اراده ملت را سست کند و ایمان را متزلزل کند. با اینکه در این زمینه موفق نبوده اما معنای این سخن این نیست که ما نباید مقابله ای داشته باشیم. امروز در بیانیه گام دوم انقلاب این نکته مبین است که ما در راستای ظهور فقط یک گام برداشته ایم و نیازمند گام‌های قوی تر در این مسیر هستیم. لذا باید با اراده های قوی حول محور ولایت، متحدانه و بصیرانه بچرخیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار